OOK: waarom we ons door AI dommer voelen, de nieuwste Claude 4.8 en één Copilot-app
Ik wacht nog op de versie waarin ik meerdere mail accounts kan verwerken, vooral icloud. Maar ik begreep dat Apple er ook druk mee bezig is
Ja je kunt er maar 1 nu per 'proivider' koppelen. Maar ik heb een kleine omweg bedacht: je kunt anderen via Zapier koppelen (of eventueel Make) etc. Dus via andere automatiseringstools. Ik heb er nu zo 3 gekoppeld.
Is het mogelijk om dit dashboard ook op je Smartphone of Tablet te bekijken?
Helaas (nog) niet. Al zou je via een scheduled prompt een samenvatting naar je mail kunnen laten sturen bijvoorbeeld!
Ik wacht nog op de versie waarin ik meerdere mail accounts kan verwerken, vooral icloud. Maar ik begreep dat Apple er ook druk mee bezig is
Ja je kunt er maar 1 nu per 'proivider' koppelen. Maar ik heb een kleine omweg bedacht: je kunt anderen via Zapier koppelen (of eventueel Make) etc. Dus via andere automatiseringstools. Ik heb er nu zo 3 gekoppeld.
Is het mogelijk om dit dashboard ook op je Smartphone of Tablet te bekijken?
Helaas (nog) niet. Al zou je via een scheduled prompt een samenvatting naar je mail kunnen laten sturen bijvoorbeeld!